Betalingen

Alle betalingen worden gefaciliteerd door onze partner Mollie. Mollie is een door de Nederlandse bank goed gekeurde instellingen voor het faciliteren van betalingen. Ze hebben zeer hoge kwaliteitseisen voor de aangsloten webshops die doorlopend gecontroleerd worden of alles volgens de wettelijke regels verloopt.

Momenteel bieden we Drie betaalmethodes aan. Voor Nederland is dat iDEal, en voor België is dat Bancontact. Daarnaast bieden we voor andere europese landen Sofort banking aan.

Helaas, is dat op dit moment nog niet mogelijk.

Helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk.

Transport

Wij gebruiken verschillende transportbedrijven, en kiezen het verzend bedrijf op basis van uw bestelling en afleveradres. 

Indien uw pakket beschadigd is tijdens het transport, dan dient u het pakket onmiddelijk te weigeren.  Heeft u het niet geweigerd dan dient u binnen 7 dagen het pakket naar ons retour te sturen contacteer ons om een verzendlabel aan te vargen. Enkel op deze manier betaald u niets voor het terug sturen, kiest u zelf een vervoerder dan betaald u ook de kosten.

Contacteer ons zo snel mogelijk (binnen de 14 dagen) om dit te bespreken. Wij zullen in overleg met de fabrikant zo snel mogelijk dit oplossen. 

Garantie

BergHOFF biedt een minimale garantie van 2 jaar, zoals vermeld in de Europese wet voor elk defect of niet-conform product.

Wanneer een product, volgens normale omstandigheden gebruikt, defect is, zal BergHOFF dit vervangen. Dit is exclusief schade als gevolg van verkeerd gebruik of misbruik, zoals onjuiste schoonmaak, verwaarlozing, ongelukken, wijzigingen, brand, diefstal, vallen, oververhitting, citrus gebaseerde schoonmaakmiddelen of gebruik in commerciële bedrijven.

Niet onder garantie zijn kleine onvolkomenheden die geen invloed hebben op de prestaties: krassen, verkleuringen (roestvrij staal kan blauw of goudbruin geworden), deuken, oppervlakte markeringen als gevolg van de scheepvaart, en kleine kleurverschillen die zich kunnen voordoen.

Vaak is een eenvoudige reiniging met een reinigingsmiddel voor roestvrij staal voldoende om uw pan terug in de oorspronkelijke staat te brengen.

Als u denkt dat u aanspraak kan maken op garantie, neem dan contact op met het BergHOFF Dienst Na Verkoop Departement, door te bellen naar +32 2 808 86 70 of mailen naar ww.cc@berghoffworldwide.com.

Gelieve alle relevante informatie met betrekking tot uw schadegeval door te geven: een volledige beschrijving en een foto van het probleem, het product itemnummer en de naam, de productiecodes (een markering van een letter en een cijfer, bijvoorbeeld K15) vaak te vinden op de bodem en de datum waarop het product is gekocht.

Onze dienst naverkoop zal u informeren over de volgende stappen die moeten worden genomen.